18 maja 2015

Cudowny napój z natki pietruszki

Super napój, który dostarczając niezbędnych witamin i minerałów wspomaga odchudzanie. Proszę nie zrażać się, że to jest z natki pietruszki - osłodzony, z dodatkiem soku cytryny, ma rewelacyjny smak. Pierwszy raz piłam nie wiedząc o tym, że jest z natki pietruszki i może gdybym nie próbowała przypadkowo - nie wiem, czy ktoś przekonał by mnie żebym go zrobiła - dlatego ja chciałabym Was przekonać, bo naprawdę warto. Koleżanka, która ma ciężko chorego męża najczęściej serwuje soki i różne zdrowe napoje - ja go wybrałam spośród innych i tylko ten piłam przez całe spotkanie, bo mi bardzo smakował.  A niedawno dowiedziałam się o jego odchudzających właściwościach z portalu sekrety zdrowia - schudnąć w ciągu tygodnia 2 - 3 kg, warto spróbować czy to działa. 

SKŁADNIKI: 
1 duży pęczek natki pietruszki
1 cytryna - sok
1 mały ogórek - opcjonalnie
1 szklanka wody
osłodzić do smaku* - opcjonalnie

PRZYGOTOWANIE:
  • Umyć składniki
  • Natkę przebrać, odciąć grubsze łodygi - umieścić w blenderze, dodać sok z cytryny, część wody - zmiksować, uzupełnić wodą, ewentualnie dosłodzić do smaku.
STOSOWANIE W CELACH ODCHUDZAJĄCYCH:
  1. Niesłodzony napój należy pić przez 5 dni, codziennie rano.
  2. Po 5 dniach zrobić 10 - dniową przerwę.
  3. Wskazane jest w tym czasie unikanie słodyczy i produktów przetworzonych, picie dużej ilości wody i spacer.
ZALETY:
  • Pomaga spalić więcej kalorii
  • Oczyszcza organizm
  • Eliminuje obrzęki, usuwa nadmiar wody z organizmu.
  • Poprawia trawienie.
  • Dostarcza niezbędnych witamin i minerałów. 

* ja piłam słodzony ksylitolem, portal sekrety zdrowia nie wymienia tego składnika. Więc jeśli bardzo zależy nam na odchudzaniu najlepiej go pominąć.

SMACZNEGO ZDROWIA!


1 komentarz:

  1. Obłędnie pięknie wygląda ten napój
    . Jutro lecę po pietruchę i próbuję : )

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...