11 sierpnia 2015

Zielony sok z cukinią

Zielony sok supermodelek, opublikowany w majowym numerze Cosmopolitan. Określony jako genialna bomba oczyszczająca i wspomagająca przemianę materii i bogata dawka witamin: A, B1, B2, PP, C oraz minerałów: wapnia, potasu, żelaza i magnezu. Nie jest podany skład ilościowy, a tylko co wchodzi w jego skład: cukinia, jabłko, limonka i szpinak. Wypróbowałam, bardzo mi odpowiada również ze względów smakowych. Ja dodałam do niego jeszcze sok z cytryny i kostki lodu z miętą - w sam raz na tegoroczne upały. Myślę, że równie dobrze będzie smakował z natką pietruszki zamiennie ze szpinakiem. Taki napój powinni docenić szczególnie Ci, którzy mają w pewnym okresie czasu nadmiar cukinii w przydomowym ogródku.

SKŁADNIKI: moje ilości
1 mała cukinia
1 duże jabłko
garść szpinaku
sok z 1 limonki

WYKONANIE:
  1. Cukinię umyć, nie obierać. Z jabłka usunąć gniazda nasienne. Opłukać szpinak.
  2. Wycisnąć z nich sok w sokowirówce, dodać sok z limonki.
SMACZNEGO!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...